A korszerű orvoslás egyik alapköve a hiteles, pontos és érthető betegtájékoztatás. Ez nem csupán etikai és jogi kötelezettség, hanem a betegellátás minőségének és eredményességének is meghatározó tényezője. A páciensek...
A közösségi média az egészségügyi szektor számára is kiemelt lehetőségeket kínál, különösen a hirdetési kampányok terén. A hagyományos marketing eszközökkel szemben a social media hirdetések számos előnyt kínálnak az...
2023. május 11-én a Nemzeti Népegészségügyi Központ (NNK) bevezette az Egészségügyi Szolgáltatások Elektronikus Nyilvántartását (ESZENY). Az új rendszer célja, hogy biztosítsa az egészségügyi szolgáltatók elektronikus ügyintézését az NNK és...
Milyen a jó páciens dokumentáció? Sokan úgy gondolják, hogy a páciensdokumentáció kidolgozása egyszerű feladat, de a valóságban egy összetett, jogilag és szakmailag szabályozott területről van szó. Egy magánegészségügyi működésben...